Yoga hardcore

21 november 2010 - Goa Velha, India

Het is officieel: we zijn gedaald in India. Nep-India weliswaar, want Goa is Brits als de ziekte. nu zitten wij gelukkig op een prachtig klein strandje en is het laag-seizoen, dus het is best te pruimen hier, zeker om een beetje in te komen. koeien eten hier zand (wendela), vraag me niet waarom.

Ik (jorno) heeft een nieuwe verslaving erbij en dat is curry's eten. Echt Heer-Lijk! ik heb nog geen enkele keer slecht gegeten.

Voorlopig besteden we onze dagen aan yoga (2 maal daags na het ontbijt en voor het avondeten), eten, luieren, wandelen over het strand. ook zijn we gisteren heel brutaal in lokale bus gestapt, ons volledig laten oplichten over de ritprijs, om over een lokale groente en fruit markt te lopen in een plaats verderop. Was erg leuk, ook omdat er 3 toeristen liepen, waar wij er twee van waren. door de kleuren en geuren kwamen behoorlijk wat indonesie herinneringen weer naar boven, dus ik voelde me thuis. Jaimy moest even wennen, maar ook zij heeft zich tegoed gedaan aan de "andere cultuur".

wat te doen:
- over onze gêne heenstappen bij onderhandelen, wat dat gaat ruk vooralnog
- de eerste rottende bedelaars tegenkomen
- de eerst echt opdringere verkopers van ons afslaan

wat dat betreft is Goa (en zeker waar wij zitten) lekker inkomen. we zijn nu een vervolgplan aan het regelen, want aankomende vrijdag de 26ste moeten we pleite hier.

oh ja, dank voor jullie berichten!!

1. Barrylicious:
    21 november 2010
    ZO! klinkt alsof jullie er al lekker in zitten. Ziet er echt leuk uit op de foto's Succes met afdingen. Ondanks dat het rottig werk is is het wel erg belangrijk!
  2. vieke:
    21 november 2010
    Drie maanden leven in een totaal ander werelddeel met een totaal andere cultuur dan in Nederland.
    Heerlijk om dat mee te kunnen maken.
    Enjoy all of it!
    liefs Vieke
  3. alexander:
    22 november 2010
    Hoi,

Ziet er echt leuk uit hoor, gezellig die markten met specerijen en groente en fruit, mooi strand, wat is de temperatuur ongeveer?
    Wat me lekker lijkt is dat fijne vooruitzicht van die lange tijd die er nog rest, wat relaxed zeg......
  4. mam jet:
    24 november 2010
    lieve jorno en jiamy
    alles goed daar,zijn jullie al bezig met het vervolg
    van de reis.we horen wel waar het naar toe gaat.
    veel liefs ma
  5. virgil:
    25 november 2010
    Duidelijk geschreven door Jorno!
  6. LaBogerd:
    1 december 2010
    Zand etende koeien? Ik heb Boy even gevraagd, maar die heeft daar geen ervaring mee. En wij hebben ook wel eens koeien op het strand (tussen Muiderslot en Pampus) staan en die houden het toch echt bij gras.
  7. Rachel:
    6 december 2010
    Zand schuurt de maag!
  8. Laurent:
    9 december 2010
    Jorno verslaaft aan de curry's, als dat maar goed gaat (eetschema wise)...

Leuk om te lezen, je hebt talent!