eerste dag/avond

19 november 2010 - Goa Velha, India

dank voor de reacties!

stel je voor: met 3 overstaps naar Goa vliegen in 24 uur. In principe had dit niet zo lang hoeven duren, maar met de binnenlandse vlucht (van mumbai naar goa)  hadden we vrij veel buffer ingebouwd (7 uur). Was dus al met al veel hangen op vliegvelden.

Afijn, de voorspelde cultuurshock op mumbai viel een beetje tegen. niks geen vervelende taxichauffeurs, niks geen doordringende stank, wel koffietenten, pizzahutten en alles (redelijk) schoon: gewoon een luchthaven maar dan ver weg. kortom, de reis is gegaan volgens planning.

Inmiddels gesettled in het yoga paradijs: aan een rustig klein strandje met wat eettentjes, prachtig uitzicht, enorm vriendlijke mensen en lekker eten.

En dat is nog maar dag 1.

(foto's volgen als we wat leuke geschoten hebben)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dewy van Tol:
    19 november 2010
    Dag Lieverds! Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! nou relaxze en...geniet! xx en veel liefs
  2. LaBogerd:
    He Jorno en Jaimy

Ik ga jullie volgen. Goed aangekomen dus, goed te horen!

Wendela
  3. vieke:
    19 november 2010
    Ontzettend lange reis hebben jullie gehad,nu even
    rustig aan.
    we denken aan jullie!
    Liefs Vieke
  4. mam jet:
    21 november 2010
    hoi lieveds
    fijn dat het zo mooi is.
    lekker genieten.
    laat snel iets van jullie horen
    xxxxma jet
  5. Natascha:
    21 november 2010
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet van jullie rust deze week, hierna gaat het echt beginnen (O:

x
  6. mam jet:
    30 november 2010
    lieve jorno jaimy
    wat heftig die treinreis .fijn dat jullie het naar je zin hebt.het is hier erg koud brrr. groeten pa ma davy.
  7. Yvonne Kramp:
    1 december 2010
    Hoi reizigers,
    Wat ontzettend leuk Jaim, om jullie belevenissen te kunnen volgen.
    Idioot gezicht die koeien aan het strand.Wist trouwens niet dat je in de trein in het bagagenet dient te liggen. Kijk volgende keer dan toch vreemd op als iemand zijn bagage erin deponeert. Geniet maar heerlijk van de warmte want hier is het afzien. Het werd bij ons in de zaak vandaag net geen 13 graden minimaal. Afzien hoor voor de meiden!
    Veel plezier en we gaan jullie zeker volgen door India. Je weet het Jaim, ik ben gek op reisverhalen.
    Hartelijke groet uit Leiden.